søndag 1. februar 2009

Sko-shopping


Her kommer en litt overflatisk post:

Som regel har jeg store problemer med å finne sko jeg liker. Jeg er nemlig (ganske) kresen. Ikke bare skal de se bra ut, de skal helst være gode å gå i og også ganske rimelige. Som dere skjønner, er disse tre tingene så og si umulig å oppnå i én og samme sko. Så noen krav må man slakke på, som regel blir det prisen som må gi slipp.

Forrige lørdag fant jeg et par støvletter på Bianco da jeg egentlig bare var med en tur til byen med Nina og Kristian når Kristian skulle finne seg sko. Disse var, utrolig nok, ganske gode å gå i. Det er ikke hver dag når det gjelder høyhælte sko. Disse gikk jeg derfor til innkjøp av, spesielt siden jeg har ønsket meg et par sorte støvletter en stund.



I går, lørdag, gikk jeg på ny til innkjøp av nye sko. Jeg kjedet meg hjemme og tok en tur til byen, og i en av skobutikkene på senteret fant jeg to par på salg (50%). De var ikke så dyre i utgangspunktet heller, så jeg er meget fornøyd =) Gleder meg til å begynne å bruke dem. Tror nok jeg har brukt opp "sko-penge-kvoten" for en stund, så nå får jeg finne på andre ting bår jeg kjeder meg :p



Hadde forresten mamma og Thomas (bror) på besøk på torsdag for å ta synsprøve på dem. Spennende å få tatt på noen utenfra som ikke vet hva jeg driver med, spesielt broder'n som ikke har vært til optiker før. Mamma sa hun syntes jeg var flink og virket proff og rolig. Godt å høre! Nå har jeg bare 5 synsundersøkelser igjen av de 30 vi må ta, så dette lover godt.

Det er ikke lenge igjen før vi skal ut i "den virkelige verden" nå! Krysser fingrene for at vi lærer masse og at det meste går bra.

Vi får ta rådet fra Knut Evanger fra Essilor: "Den som ikke gjør noe feil, gjør for lite".

4 kommentarer:

Panserlugg sa...

så fine sko! jeg er også ganske kresen når jeg skal kjøpe sko... har faktisk kjøpt tre stykker i det siste jeg og! :P Nå blir det ikke mer før til sommern ;)

Camilla sa...

Takk =) Godt å høre at det ikke bare er meg :p Håper vi sees til sommern, om ikke før =)

Karen sa...

Fine sko, altså!

Og du er flink! Takk for hyggelig kommentar på bloggen min, kjære Camilla. At du har en annen blpgg enn musikklinje-bloggen har gått meg hus forbi, men nå er jeg oppdatert og klar for å følge bedre med på livet ditt!
Håper du har det bra.
Stor klem fra meg

Anonym sa...

Stilige sko - kanskje jeg kan få låne dem...
Klem fra Mamma