lørdag 28. mars 2009

Besøk og bekreftelse.


Hadde fri fra jobben i dag, men jeg gadd ikke å sitte hjemme. Derfor tok jeg turen til Frogner Optikk for å se om en medstudent, Steffen, var på jobb - noe han var =) Vi sto og skravlet en stund om synsprøver, sliping osv, og han viste meg litt rundt i butikken. Det var veldig hyggelig og godt å få sett noen fra klassen igjen og dele litt erfaringer!

Etterpå tok jeg turen innom jobben, Optikus, for å spørre noen av de andre medarbeiderne om hva de synes om innfatningen jeg vurderer. Jeg fikk bekreftende kommentarer fra alle sammen, så da gjør jeg i hvertfall ikke en tabbe ved å velge den ;) Mamma sier også at den blir finere og finere etter hvert som hun blir vant til å se meg med den. Det er stor sannsynlighet for at jeg går til anskaffelse av den i løpet av neste uke.. (Blivende) optikere må da reklamere litt for varene sine!

   
Sånn omtrentlig ser jeg ut med brillene hvis man ser bort ifra reflekser i glassene (som vil reduseres med ordentlige glass) og at dette ikke akkurat var de mest flatterende bildene av meg..

Hva synes folk? Kan den funke?

Ingen kommentarer: