torsdag 12. mars 2009

Frisk luft skal være sunt, har jeg hørt..


Jeg rakk ikke bussen da jeg skulle hjem fra jobb i dag og orket ikke å vente i snøværet i 20 minutter på neste, så jeg begynte å gå. Gåturen begynte på Majorstuen, og jeg tenkte at jeg kunne gå et par stasjoner og se om bussen tok meg igjen. Siden jeg hadde kommet omtrent til Smedstad før bussen kjørte forbi meg, fant jeg ut at jeg like godt kunne gå resten av veien også.

Snøen virket til å komme rett mot meg uansett hvilken retning jeg gikk, men jeg prøvde å gjøre det beste ut av det. Faktisk var det ganske forfriskende å spasere der for meg selv mens bilene suste forbi. Jeg må også innrømme at det var vakkert å titte opp på den hvite snøen mot den mørke ettermiddagshimmelen. Jeg ER glad i snø.


Det var en ganske fredelig time for meg selv, på tross av trafikken ved min side.

Ingen kommentarer: