søndag 8. mars 2009

Det snør, det snør..


Global oppvarming? Akkurat nå kan jeg ikke si at jeg merker noe til denne. Snøen laver ned på kryss og på tvers, og Norge blir nok en gang kledd i hvitt. Skal det bli som i fjor at det snør helt frem til mai slik at vi må feire nasjonaldagen i boblejakker utenpå bunadene? Jeg har ingenting imot snøen, og jeg vil si at det gjør landet vakrere, men det kunne godt vært grenser for hvor lenge man må vente på våren. Jeg kan godta noen uker til, men etter det ønsker jeg gjerne å se solen skinne litt for oss.

Så var det kvinnedagen da - 8.mars. Som Anette skriver på bloggen sin, er det ikke så lett å vite hvordan man skal forholde seg til dagen. Skal vi samle alle jentene til full fest og stormende jubel eller ta en tur på kafé med de nærmeste venninnene? Som regel går dagen (dessverre) forbi som alle andre dager. Jeg fikk i alle fall en hyggelig start da mamma bestemte seg for å lage vafler til frokost. Været er kjipt, og det er tross alt vår dag, så mamma fant ut at vi fikk prøve å kose oss litt.



Senere i dag tenker jeg å ta meg en tur på "Time Out" ungdomsgudstjeneste i Skøyen kirke for å hilse på en del folk jeg ikke har sett på en stund. Det blir vel ikke en så aller verst "feiring" likevel.

Vet noen forresten hvordan jeg får lagt til linker i innleggene..? Det funker ikke når jeg trykker på "Sett inn kobling"-knappen..

4 kommentarer:

Panserlugg sa...

17 mai i fjor var en varm vårdag i Trondheim ;) Vi har hatt en del soldager i det siste også! Kanskje vi har fått den værtypen som østlandet som oftest har?

Åh nå fikk jeg lyst på vafler! Jeg har vaffeljern men ikke røre. Kjedelig at det er søndag, hvis ikke hadde jeg gått ut og kjøpt. :)

Camilla sa...

Heldige dere da.. =) Du kan lage vafler i morgen i stedet for ;)

Karen sa...

Gratulerer med dagen!
Vafler til frokost? Din heldiggris!

hvis du skal legge inn link trykker du på edit html istedenfor compose øverst til høyre i firkanten du skriver i, og så bruker du denne html-koden(uten noen mellomrom, bortsett fra mellom a og href):

< a href= "herskriverduinternettadressen">Herskriverdunavnetpåsiden < /a>

Camilla sa...

Takk, Karen ;) Kjekt å vite, og jeg fikk det til og greier.. =)