lørdag 14. mars 2009

Kongsberg-tur..


I og med at jeg ikke jobber i dag, tok jeg meg en tur hjem til Kongsberg for å sjekke status til blomster og postkasse og for å hente noen notater som sikkert kan bli kjekke å ha. Blomstene lever og i postkassen lå kun et brev, så statusen var grei. På vei hjem fra togstasjonen, kjørte Oddvar fra førsteklasse forbi meg (og kjørte meg hjem) og inviterte meg med på taco og filmkveld hos ham slik at jeg skulle slippe å sitte alene på hybelen min en lørdagskveld. Det blir hyggelig! =)

Til uken skal praksisveilederen min til HiBu for å fullføre linsekurs og ta eksamen, så dermed blir det sjefen som blir min midlertidige veileder. Jeg fikk dessverre ikke tatt så mange undersøkelser og observasjoner som jeg hadde ønsket denne uken, så jeg håper det blir mer fart på det fra mandag av! Sa til veileder at jeg var litt bekymret for å ikke få tatt nok undersøkelser, men dette sa hun at jeg ikke trengte å bekymre meg for så da får jeg prøve å la være.

Kameraet er med på tur, men jeg har visst glemt kabelen jeg trenger for å laste bilder inn på dataen, så noen bildedokumentasjon blir det ikke noe av denne gangen. Jeg velger likevel å slenge med bildet av dyret til ei på jobben (Pia) for å gi litt farge til innlegget selv om det ikke har noenting med saken å gjøre. Bildet ble tatt på "vorset" til julebordet med jobben. Er ikke dyret kult!?!


2 kommentarer:

Karen sa...

hva i all verden er det der?

Camilla sa...

Hvis du sikter til dyret, er det en kameleon såvidt jeg vet..